vrijdag 18 juli 2014

Vegan Month of Food 2014

*trompetgeroffel*

R
O
D
E

L
O
P
E
R

enz....

De Vegan MoFo komt er weer aan!! Hoewel het plan was om de VeganMoFo elk jaar een maand naar voren te halen, begreep ik dat dat organisatorisch niet ging lukken en daarom is er besloten om het dit jaar weer in september te organiseren.


Of ik ga meedoen weet ik nog niet zeker. Hoewel je als vegan blogger eigenlijk niet niet kan meedoen, is september altijd superhectisch met het opnieuw beginnen van het collegejaar enzo. On the other hand kan ik tegen die tijd als het goed is weer vrolijk rondstappen en bloggen over de wijde wereld.

Maar als ik dan mee doe, kom ik op het volgende punt... met welk thema?

Wat mij eigenlijk wel tof lijkt is om een kookboekenchallenge ervan te maken. Ik heb namelijk way too many cookbooks, zo erg dat er voor elk nieuw kookboek dat erin komt, een andere weg moet omdat het anders niet meer past in de kast. En toch kook ik er veel te weinig uit! Terwijl het juist zo kookskill-verruimend is. Er kleeft alleen één ontzettend groot nadeel aan zo een challenge, en dat is toch wel dat je dan vooral in foto's moet bloggen ipv in recepten. En jullie weten wat voor grondige hekel ik heb aan fotografie... dus dat wordt lastig.

Lize (vriendin & voedselfotografe voor de VeganChallenge) zag het wel al helemaal zitten, die had bedacht dat ik dan gewoon een maand lang bij haar eten kom koken. Zet zij het wel op de foto. Helaas woont ze daar toch net iets te ver voor.

Ik ben er dus nog niet over uit wat het wordt, en ga nog even flink het internet afspeuren voor inspiratie en andere dingen die me toch sterk doen overwegen om weer mee te MoFo'en dit jaar. Op de website van Vegan MoFo vind je een schat aan inspiratie, en er is zelfs een heel board voor op het forum van de Post Punk Kitchen.

Je kunt je tot 27 augustus aanmelden via dit formulier. Blog jij dit jaar mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten