maandag 24 september 2012

Aankomende woensdag maak ik paëlla!

Hmmm, heb nog allerlei ideeën in m'n hoofd voor blogjes, maar het was de afgelopen dagen stil. Ben lekker druk en het is er niet van gekomen! Afgelopen vrijdag ging ik mee met een excursie van Pink! naar het lab in Wageningen waar vleesvervangers ontwikkeld worden. Super interessant! Maar wat is Wageningen een eind weg zeg, poe ik deed er lang over. Verder gewoon een heerlijk weekend gehad met mijn lief, nog een middag op zijn hond gepast, heerlijke broccoli-misoburgers gebakken (recept volgt :)) en natuurlijk gewerkt. En toen was het ineens alweer maandag en dacht ik...


Ik moet nog even posten wat ik aankomende woensdag ga koken!



Het wordt een heerlijke (nonfishalicious!) paëlla met rode paprika, champignons, erwtjes, witte bonen en tomaten, gekookt in een zeewierbouillon met nori & kelp. Daarnaast een heerlijk frisse salade met een dip op basis van cashewnoten, met komkommer en dille.

Trek gekregen? Je kunt via mijn profiel op thuisafgehaald.nl reserveren. Wie weet tot woensdag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten