donderdag 16 mei 2013

Ik geef een feestje en jullie zijn uitgenodigd!!

Jawel, op 1 juni is er een heus vegan feestje in Studio/K (Amsterdam), en ik nodig jullie allemaal van harte uit! Ik zeg niet wat we gaan doen, maar je moet wel je zwemkleding kookschort meenemen. Nee ok... grapje!

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik dit feestje niet zelf organiseer (ik moet tussendoor namelijk af en toe een beetje slapen ;-)), dat doet stichting Viva Las Vega's voor de derde keer op rij. Toch wil ik jullie allemaal van harte uitnodigen, want ik ga er wel een workshop geven!

Dit jaar geen cupcakeworkshop, maar een heuze workshop over foodblogging. Vanaf 16:30 zal ik je wegwijs maken in vegan blogland. Om bij de workshop te zijn moet je wel een kaartje voor kopen, dat kan via de festivalwebsite. Geen blogambitie maar wel zin in een meet & greet? Die ochtend sta ik met een stand van Stichting Melief in de EkoPlaza AJ Ernststraat (ook in de hoofdstad). En je vindt mij 's avonds natuurlijk bij de VeganChallenge stand op het VLVFF!




Persbericht: 

Op zaterdag 1 juni 2013 organiseert stichting Viva Las Vega’s voor het derde jaar op rij een Food Festival waar heel Nederland, links of rechts, groen of grijs, de vingers bij zal aflikken. Een korte greep uit het aanbod: shoppen en proeven op de duurzame food en lifestyle market, culinaire workshops, genieten van films en muziek, interessante lezingen en relaxen onder het genot van een plantaardig hapje en drankje.

Het festival vindt plaats in en rondom Studio/K in het hart van Amsterdam-Oost. Entree is gratis, met uitzondering van de workshops en enkele films. Vorig jaar waren er meer dan 1200 bezoekers. Op het festival laten we zien (en vooral proeven!) hoe lekker, makkelijk en gevarieerd plantaardig eten kan zijn! Het is een ontdekkingsreis voor de beginnende vleesminderaar en een sensatie voor de smaakpapillen van de doorgewinterde vegetariër of veganist. Ook voor kinderen is er veel te doen en te proeven!


Op www.vlvfoodfestival.nl word je op de hoogte gehouden van het programma, de workshops, de films, artiesten, sprekers, het kinderprogramma en alle andere informatie. Foto’s van vorig jaar zijn te bekijken op www.pinterest.com/vivalasvegasnl. Workshops die nu al bekend zijn gaan over de Midden Oosterse keuken, rauwe chocola, koken zonder recepten, mindful eten, koken met peulvruchten en de snelle vega. Standhouders zijn onder andere Happy Herbi, Divine Herbal Chocolates, Closet to Closet, VEGA-LIFE, Seeddharta HempFood en CHOCOdelic.


Algemene informatie:
Datum: zaterdag 1 juni van 11.00 tot 22.00 uur
Locatie: Studio/K, Timorplein 62, Amsterdam
Toeging: gratis, met uitzondering van de films en workshops
Reserveren voor workshops, films en het diner: kan binnenkort op www.vlvfoodfestival.nl


Meer informatie:
www.vlvfoodfestival.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten