zondag 29 september 2013

Haagse Potluck!


Geef toe, er worden véél te veel potlucks aan georganiseerd in Verweggistan en andere steden waarvoor je minimaal een uur onderweg bent. Ik ken een boel vegans, maar de meesten wonen zo ver dat ik ze weinig zie, of halve dagen kwijt ben aan reizen voor een beetje gezelligheid. Daarom vind ik dat het weer eens tijd is voor een echte Haagse potluck!

Je bent op 18 oktober vanaf 18:18 bij mij thuis welkom om te genieten van een boel plantaardig lekkers. Makkelijk onthouden toch? Ohja, ik trek de definitie van de Haagse regio best ruim hoor, dus ook als je in Delft, Leiden of Rotterdam woont ben je van harte welkom. Ik vind het gewoon hartstikke leuk om wat meer bewuste mensen uit de regio te leren kennen!

Om redenen die jullie vast allemaal begrijpen zet ik mijn adres liever niet hier online, maar ik woon in de groenste wijk van Den Haag, Mariahoeve. Op loopafstand van het station Den Haag Mariahoeve en ook bereikbaar met tram en bus vanaf Den Haag CS. Je kunt ook je fiets of auto prima bij mij voor de deur stallen, beide graties.

En wat neem je dan mee naar zo'n potluck? Nou, neem gewoon iets mee wat je lekker vindt, of wat je vaker hebt gemaakt en wat je gewoon makkelijk vindt om mee te nemen. Als het maar plantaardig is! Je kunt bij mij dingen opwarmen op het gasfornuis of in de oven. Drankjes zijn ook altijd welkom, net als leuke spelletjes of die ene film waarvan je vindt dat eigenlijk elke vegan hem gezien zou moeten hebben.

Ik hoor het graag als je komt, mail even naar deplantaardigekeuken@gmail.com voor het exacte adres en voor alle overige vragen natuurlijk. Je kan het event trouwens ook in de gaten houden via facebook.

See you then?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten