donderdag 6 september 2012

Mijn eerste afhaalmaaltijd is een feit!

Hoera! De eerste vegan maaltijd op thuisafgehaald.nl is een feit! Althans, ik vermoed dat ik de eerste ben. Geïnspireerd door Eveline Cooks, die elke woensdag heerlijke 'afhaalmaaltijden' kookt in Wageningen, kreeg ik de kriebels, wat een leuk idee! Wat brainstormen, plannen, boodschappen, en testen later is het een feit: mijn eerste maaltijd staat online.

Volgende week woensdag kun je bij mij afhalen:




Polenta van broccoli & maïsmeel
***
Mediterraans stoofpotje met geroosterde aubergine, paprika & knoflook



En daarbij:

Frisse rode linzensalade met gegrilde paprika, citroen en kappertjes


Ik verpak de maaltijd in een biologisch afbreekbaar bakje (dat ook nog in de magnetron kan, wat wil je nog meer). Het is zoals jullie van mij gewend zijn puur plantaardig, dus koemelkvrij, lactosevrij en eivrij. Maar ook nog eens gluten- en sojavrij! En toch lekker, whoohoo!

Heb je trek gekregen en wel zin in een makkelijke en toch gezonde maaltijd? Je kunt tot en met dinsdagavond reserveren. Kijk op de website van thuisafgehaald.nl voor de details! En wie weet tot woensdag?

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Het ziet er super lekker uit. Ga je ook nog toetjes aanbieden? Nu vind ik het ineens jammer dat wij niet in Den Haag wonen. Ik hoop dat je veel klanten krijgt!
    Ik heb ook al merkbare kriebels om hier zoiets te organiseren, maar mijn kookobsessie is in zijn huidige vorm al een beetje een bedreiging voor mijn baan, dus laat ik het maar niet nog erger maken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Desserts lijken me zeker ook leuk. Ik kijk eerst even hoe dit loopt en dan ga ik verdere plannen maken. Vooral omdat ik niet gelijk allerlei soorten bakjes wou aanschaffen, daar gaat nog best wat geld in zitten. Maar ik ben heel enthousiast! :)

      Verwijderen
  2. Super leuk en ziet er heel lekker uit :)
    Ik wil het ook gaan doen als ik weer terug ben in Nederland ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Als jij in een andere stad in Nederland zit, kunnen we elkaar mooi aanvullen :)

      Verwijderen
  3. Wat een leuk idee! Ik kende die website nog helemaal niet. Ziet er lekker uit allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Leuk initiatief is het hè, dat thuisafgehaald.nl

      Verwijderen
  4. Oeh, ziet er heerlijk uit!!
    Waar heb je die afbreekbare bakjes gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen