maandag 14 oktober 2013

Lekkers van MijnCake

Vera Develing van het leuke bedrijfje MijnCake vroeg mij of ik het leuk zou vinden om een paar van haar producten te reviewen voor op de blog. Aber natürlich! Toen ik nog bij de Vegetarische Snackbar werkte kon ik al af en toe proeven van haar cake (dat is namelijk één van de verkooppunten), dus ik verwachtte niets anders dan lekkere snacks. En dat was het ook!



Ik kreeg een schattig pakketje met daarin een carrot cake, een brownie en 2 haverkoeken. De koeken waren per stuk verpakt en dus ideaal om mee te nemen op lange collegedagen!



Als eerst nam ik de haverkoek mee. Bij het café bij de UB scoorde ik een soja latte en smulde van deze koek. Heerlijke combinatie! De haverkoek is zoetig, ik proefde een beetje banaan, maar heeft ook een duidelijke haversmaak. Love it! Normaal eet ik vaak fruit tussendoor maar dan heb je toch gauw weer trek. Daar had ik bij deze koek zeker geen last van, mmmmmmm.



Voor een lange treinreis nam ik de carrot cake en brownie mee. Die waren ook echt om van te smullen! De brownie was alleen een beetje lastig eten omdat ie zo lekker plakte, maar Vera gaf al aan dat ze hiervoor naar een oplossing zoekt.

De term '100% troeploos' gebruikt Vera om aan te geven dat er geen dierlijke producten, tarwe of kristalsuiker in zitten. De cakejes worden gemaakt met spelt en palmsuiker. En dat merk je, want na 1 stuk zit je ook echt even goed vol!

MijnCake vind je bij in Den Haag bij de Vegetarische Snackbar, het Gemeentemuseum en bij Kali Tengah. Op de website vind je ook een overzicht van festivals waar Vera staat. Ik vind het een topproduct en kan het iedereen aanbevelen! :)

1 opmerking:

  1. Hallootjes dag beste Alynda!
    Ik weet dat mijn reactie hier niet hoort, maar wist niet goed waar hem te posten. En natuurlijk is dit ook wel een zeer interessant blogpostje! ;)
    Zelf heb ik ook een blogje, en ben ik bezig met gelijkaardige zaken als jou. Ik ben natuurlijk maar een groentje (hihi) vergeleken met deze site, maar ik heb je toch genomineerd voor de 'Liebster award'. Dat is een soort award om nieuwe blogs te leren kennen. Ik dacht dat dat wel interessant was, en hoop dat je het leuk vindt! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen